Iets minder schildertijd.
Sinds drie weken werk ik in de koffiecorner van Chamé. Ik werk daar drie dagen in de week en hierdoor heb ik een dag minder tijd om te schilderen. Gelukkig werkt het bij mij zo, dat ik vaak meer inspiratie en zin heb, als ik eigenlijk te druk ben. Mijn productie ligt nu ook hoger dan normaal. Raar hoe dat soms een gunstig effect heeft. In mijn atelier stond ook nog amper een beschilderde vaas, want ik heb pas alles maar Artihove in Bergschenhoek gebracht. Vandaag werd er ook een grote bolvaas opgehaald, deze mocht ik maken voor een huwelijksceremonie. Een hele eer! Dus nu moet ik weer zorgen voor nieuwe voorraad, maar het heerlijke is, dat ik helemaal zelf mag bepalen hoe de vazen eruit komen te zien. En dat is hoe ik het liefste werk. Dan ben ik eigenlijk op mijn best. In mijn eigen tempo, met mijn eigen ideeën. Wat is het toch fijn dat dit mijn passie is ❤️. Liefs, Ariane
